Tehnoloogiapõhine õpe organisatsioonis

Kursuse “Tehnoloogiapõhine õpe organisatsioonis” eesmärk on parendada üliõpilaste oskusi ja teadmisi mitteformaalse tehnoloogiapõhise õppimise hindamiseks, planeerimiseks ja juurutamiseks organisatsioonides.

Õppejõud Kai Pata.

Kursuse käigus käsitletud teemad: õppimine, mitteformaalne õppimine, töökohal õppimine organisatsioonis, tehnoloogilised võimalused õppimise toetamiseks, tehnoloogiapõhise õppe olukorra hindamine, vajaduste analüüs ja võimaluste kavandamine ja loomine, juurutamise teooriad ja raamistikud, juurutamise evalveerimine.

Meie kliendiks on jätkuvalt ARENDA ehk Suure Elu klient Tartu Karlova Kool (TKK).

SECI-mudel

Enne lõpliku mudeli koostamist alustasime organisatsiooni tugevuste, nõrkuste, võimaluste ja ohtude (SWOT) kaardistamist, kasutades tegevussüsteemi mudeli elemente, kus fookuses on hetkeolukord organisatsioonis. Kavandatud muutused organisatsioonis mudeldasime eraldi, kasutades mudeldamisel SECI mudeli loogikat (Joonis 1). Seejärel koostasime tabeli väärtustest, mida uus lahendus loob (Joonis 2).

Joonis 1. Organisatsioonis õppimise mudeldamine tehnoloogiaga
Joonis 2. Väärtused, mida uus lahendus loob

TKK õpetaja õppimise teekond

Kaardistasime ära ka õpetaja õppimise teekonna (Joonis 3).

Joonis 3. Õpetaja õppimise teekond

TKK digipädevuse arendamise plokk-skeem

Lõputööna koostasime Canvas plokk-skeemi TKK digipädevuse arendamise protsessidest. Eraldi rõhutasime protsesse, mis olid tehnoloogiaga võimestatud.

One thought on “Tehnoloogiapõhine õpe organisatsioonis

Comments are closed.