Kursuse “Tehnoloogiapõhine õpe organisatsioonis” eesmärk on parendada üliõpilaste oskusi ja teadmisi mitteformaalse tehnoloogiapõhise õppimise hindamiseks, planeerimiseks ja juurutamiseks organisatsioonides.
Õppejõud Kai Pata.
Kursuse käigus käsitletud teemad: õppimine, mitteformaalne õppimine, töökohal õppimine organisatsioonis, tehnoloogilised võimalused õppimise toetamiseks, tehnoloogiapõhise õppe olukorra hindamine, vajaduste analüüs ja võimaluste kavandamine ja loomine, juurutamise teooriad ja raamistikud, juurutamise evalveerimine.
Meie kliendiks on jätkuvalt ARENDA ehk Suure Elu klient Tartu Karlova Kool (TKK).
SECI-mudel
Enne lõpliku mudeli koostamist alustasime organisatsiooni tugevuste, nõrkuste, võimaluste ja ohtude (SWOT) kaardistamist, kasutades tegevussüsteemi mudeli elemente, kus fookuses on hetkeolukord organisatsioonis. Kavandatud muutused organisatsioonis mudeldasime eraldi, kasutades mudeldamisel SECI mudeli loogikat (Joonis 1). Seejärel koostasime tabeli väärtustest, mida uus lahendus loob (Joonis 2).
TKK õpetaja õppimise teekond
Kaardistasime ära ka õpetaja õppimise teekonna (Joonis 3).
TKK digipädevuse arendamise plokk-skeem
Lõputööna koostasime Canvas plokk-skeemi TKK digipädevuse arendamise protsessidest. Eraldi rõhutasime protsesse, mis olid tehnoloogiaga võimestatud.
One thought on “Tehnoloogiapõhine õpe organisatsioonis”
Comments are closed.